:)
♚ ✔دختــــــ ـ ـ ـــــــی شیطــــــ ـ ـون↯✘↯
:)

  

پسر:خانومم غلط کردم دیگه ببخشید

 

دختر:نمیخواااااااام ولم کن

 

پسر:اوووووووف چ نازیم داره

 

دختر:من ازت شکایت میکنم

 

پسر: چرا خانوومی؟

 

دختر:چون توبااین مسخره بازیات

 

و خانومم گفتنات قلبمو دزدیدی

 

پسر:اخ من  ب تو چی بگم جوجوی من؟؟

 

خوووو توهم فامیلیمو بدزد یر ب یر بشیم

 

و 

ﺍﻭﻧــــﯽ ﮐــــﻪ ⇦ﺣَﺮﻓـــﺸـــﻮ⇨ﺑـــﺎﻭﺭ ﮐـــﺮﺩ... ▼



نظرات شما عزیزان:

˙·٠•❆MAHSA❆•٠·˙
ساعت23:50---16 ارديبهشت 1394
عـــآلــــی بــــــود گلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــم
موفـــــــــــق بــــــــــــــآشـــــــــــــ ــی
پاسخ:مرسی مهسایی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامه مطلبـ✘

♥ یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:,

ساعت 21:29 توسط m:
Design By : ghalebhaa.LOXBLOG.COM